wtorek, 8 lipca 2014

Słoneczna bransoletka #1

Czas rozpocząć serię bransoletek :3 Zanim jednak to zrobię powiem co tam u mnie.
Ostatnio pytałam się gdzie można znaleźć tanie końcówki do wstążek. Po przeszukaniu kilku sklepów dotarłam do Świata Koralików. Tam zdziwiłam się, bo końcówki są strasznie tanie i do tego jest ich w paczuszce po kilka sztuk :) Jednak największym zaskoczeniem była dla mnie cena buteleczek! Fakt, że dokonam tam zakupu przypieczętował tydzień darmowej przesyłki :3 :3 Szybko zapełniłam koszyk dużą ilością produktów aż okazało się, że trochę przeholowałam...  :P Jednak po małym (haha) cięciu kosztów złożyłam zamówienie. Czekam na paczuszkę, a potem zrobię z niej foto relację ;)
Co do artystycznej twórczości ostatnio zainteresowałam się rysowaniem :D Głównie to rzeczy ludzkich typu: różne fryzury czy oczy. A to wszystko dzięki genialnym tutorialom na Yt. Może przez te wakacje podszkolę się trochę z rysowania, bo tak normalnie to nigdy mi to nie wychodzi...

A oto dzisiejsza bohaterka czyli słoneczna bransoletka z żółtego rzemyka.
Przyczepiłam do niej zawieszkę Słonecznik i ulepiłam podobnego do kompletu. Z racji, że skończyła mi się żółta modelina użyłam Fimo żółtej pastelowej, której mam kawałek od Białej Lukrecji. Po upieczeniu ta modelina się mieni *_*





8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)