środa, 23 lipca 2014

Wielkie wejście króliczka i czas na porządek

Witam wszystkich :3 :3 Jak łatwo jest zauważyć mój blog TOTALNIE nie wygląda tak jak wcześniej. A wszystko za sprawą tego, że zamówiłam sobie wygląd u autorki bloga Rękodzieło S&L. Jestem mega zadowolona z wyglądu, bo strasznie denerwował mnie mój dawny. Za każdym razem, gdy chciałam  coś zmienić było jeszcze gorzej :(  A teraz mam mój wymarzony przepiękny wygląd i jest świetnie. Naprawdę polecam, polecam!!

Do spraw organizacyjnych dorzucę fakt, że założyłam funpage bloga :) Serdecznie wszystkich 
zapraszam:


Będę tam wstawiać mnóstwo zdjęć takich ,,za kulisami bloga " ;).

A ostatnią sprawą jaką do Was mam to to, że otwarłam sklepik!!! I choć na razie są tam dostępne tylko moje ukochane milusińskie zwierzaczki to już zapowiadam, że będę tam dodawać mnóstwo bransoletek :)
Dziś zrobiłam 4 bazy, więc będzie co dodawać :3


Oto wielka premiera mojego kicusia, który dołącza do serii zwierzątek i razem z resztą jest już dostępny na sklepie :)






Uwielbiam je lepić <3
Ja odchodzę pobawić HTML, bo uciekli mi Top Komentatorzy :3

23 komentarze:

  1. Przeurocze zwierzaczki, trzeba będzie postawić nową skarbonkę na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak na marginesie, dałoby radę wykonać takie cudo tyle, że kota (podobiznę na podstawie zdjęcia)?

      Usuń
    2. Zawsze mogę spróbować :D Tym bardziej, że myślałam nad wprowadzeniem kotków :3

      Usuń
    3. Z chęcią to zobaczę, bo może bym się skusiła na takiego? Czeka mnie 2 miesiące rozłąki z moim kociakiem, przydałby się jakiś cudak, żeby lżej było :)

      Usuń
    4. Jakby co jestem pod emailem: ewelinamarcel027@gmail.com

      Usuń
    5. Kiedy by był prototyp kotka?

      Usuń
    6. Postaram się ja najszybciej dojść do modeliny. Może uda mi się zmobilizować jutro. A są jakieś życzenia co do kolorów futerka? ;)

      Usuń
    7. Jeśli by mi się spodobał i w miarę szybko został stworzony to z chęcią się zaopatrzę :) Mnie czas nagli, bo na początku sierpnia zwijam manatki i wyjeżdżam, więc musi być sprawnie :)

      Usuń
  2. Kiciusia? Chyba króliczka :).
    Co do bransoletek na krośnie to najpierw zaklejam koniec kropelką, potem nakładam delikatnie (żeby nie poruszyć koralików) końcówkę i leję w otworki po bokach kropelkę. Mam nadzieję, że pomogłam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kicuś!!!!! :D
      Co do techniki z krosnem to wykorzystuje twoją w połowie ;)
      Na następny raz spróbuję.

      Usuń
  3. Jakie one są śliczne :D Co do szablonu bloga, to zdecydowanie TEN jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Aż wzroku oderwać nie mogę. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt królik miał wielkie wejscie bo jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie potrafiłabym polegać na kimś w kwestii designu bloga; zdecydowanie wolę sama próbować go zmieniać. Co prawda moja znajomość HTML wcale nie jest powalająca, ale bazując na szablonie z sieci udało mi się dostosować go do własnych upodobań - w końcu wygląd bloga musi być bardzo osobisty i charakterystyczny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny!
    A mam pytanie z jakiej modeliny zrobiony jest pyszczek?
    OBSERWUJĘ :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest to Fimo, ale nie wiem jaki numer... mam malutki kawałek tego koloru z wymianki ;)

      Usuń
  8. Faktycznie, super odmiana! Od razu rzuca się w oczy :P A królik wyszedł świetnie :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziak! Śliczny wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)