sobota, 24 maja 2014

Wymianka z Białą Lukrecją!

O tak :) Ostatnio postanowiłam się z kimś wymienić. Chyba udzielił mi się nastrój wymiankowy, ponieważ na fb wszyscy dookoła mnie się wymieniali. Biała Lukrecja postanowiła się z kimś wymienić, więc tak doszło do transakcji :3 Chociaż widzę ją 6 dni w tygodniu to jeszcze ani razu nie zrobiłyśmy sobie razem poważnej wymianki! Dokładam tu informację, że na pewno powstanie na blogu zakładka wymiankowa, która będzie aktualizowana co jakiś czas. Więc może znajdzie się chętny?

Oto moje zdobycze:


 Wszelkie cekiny, mikrokulki i brokat.


Kółeczka montażowe (wreszcie mam stare złoto!), zawieszki, bigle, sztyfty i łyżeczki itp.


 Buteleczka i znowu mikrokulki <3

Puszek <3

Fioletowy sznureczek skręcany.
 
Kokardki.

Czajniczek.

Ręcznie robione foremki miś Haribo i róża. (Dziś zakupiłam silikon. Rozpoczynam drugie podejście produkcji foremek -,-)

Karuzelka z wyposażeniem.

2 żółte oreo do moich niecnych celów ...

Modelinowa posypka! Jakoś nie chciało mi się jej samej robić...

Z wymianki jestem bardzo zadowolana, a tu macie boski kanał Białej Lukrecji!
Wbijać i subskrybować! :D











5 komentarzy:

  1. Też chcę to wszystko :P!
    Jak się robi taką modelinową posypkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że się nożykiem zeskrobuję upieczoną modelinę :P

      Usuń
  2. Też z chęcią bym się wymieniła :) Jak będzie już zakładka to na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)