sobota, 26 lipca 2014

Wyzwanie Kreatywnego Kufra czyli mój kogucik :D

Publikuję moją pracę na wyzwanie jak zwykle na sam koniec. Inspiracją obecnego wyzwania jest miasto Łowicz. Gdy trochę się dowiedziałam o jego sztuce od razu wpadłam na kilka pomysłów. Postanowiłam zrealizować ten z modelinowym kogutem  :) Jego wykonanie było dość pracochłonne, ponieważ musiałam przygotowywać szablony i dość często chłodzić modelinę w lodówce, ale się udało :)
 Kogucik jest broszką. Znając  życie moje szanse są marne, bo już jest dodane 19 GENIALNYCH prac, no cóż.....





-a tu broszka zawieszona na bluzce :)

-----------------------------------------------------------------------------------------

 
-----------------------------------------------------------------------------------------

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna interpretacja tematu, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie! Faktycznie, trudno go chyba było robić w taki upał, wszystko się roztapia, nawet modelina :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)