piątek, 6 czerwca 2014

Chewbacca z modeliny i głosowanie w wyzwaniu

Czas powrócić do prac z modeliny. Szczerze to mało mi ich zostało do publikacji. Ostatnio eksperymentuje z różnymi technikami. Jak wcześniej pisałam zajęłam się sutaszem. Pragnę spróbować bransoletek shamballa i muliny. Jeszcze ostatnio zaciekawił mnie haft krzyżykowy.... Jak skończę to ogarniać to Wam powiem xD
Jedno jest pewne- modelinka zawsze tutaj będzie <3
I zawieszka Chewbacci:



Chcę Was poinformować, że rozpoczęło się głosowanie na pracę w wyzwaniu Do it again!
Jak dobrze wiecie dodałam tam koalę, więc będę wdzięczna za każdy głos <3
A jak nie to zagłosujcie na pracę, bo jest w czym wybierać :3
Każdy poczynił ogromny postęp!


4 komentarze:

  1. Oryginalny pomysł. Bardzo ładnie go ulepiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana to Liebster Award :) Więcej informacji na :
    http://modelinanapatyku.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak z niego, cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)