piątek, 25 lipca 2014

Wyczekiwany kotek!

Przepraszam, że ten post pojawia się dopiero dziś. Obiecałam, a się nie udało.... A tak bardzo chciałam go dodać jeszcze wczoraj :(
Tak więc wczoraj po południu wzięłam się do lepienia kotka z kolekcji zwierzątek. Był on wyczekiwanym wzorem więc szybko się nim zajęłam. Poszłam do sklepu po modelinę (nagły brak czarnego koloru), ulepiłam, upiekłam (o 15 minut za dużo, ale moja modelina jest dziwna- nie pali się nawet po takim długim trzymaniu w piekarniku), pomalowałam, zmontowałam i już chciałam dodać.... ale siadł internet. Mój modem totalnie się wywalił z systemu, nie szło go odpalić i zostałam bez neta :( Tak więc jestem na 2 dniowym wypadzie u dziadków, którzy mają Wi-Fi :D
Oto kotek. Dodam go na Srebrną Agrafkę gdzieś koło 21, bo jeszcze muszę się zająć bratem :/





W przyszłości będę ich tworzyć na pewno więcej i to w różnych wersjach kolorystycznych :)



8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)