środa, 24 grudnia 2014

Święta...a za oknem wiosna.

Nie byłabym sobą, gdybym nie przyszła i nie złożyła życzeń mojej gromadzie czytelników :) Mam nadzieję, że czujecie Święta, bo ja nie. Za oknem świeci mi słońce i czuje się jak w maju... tylko ta choinka jakoś odrywa mnie od pogody za oknem ;) Życzonka zostawiam ze zdjęciami dekoracji świątecznych :)

W dzisiejszym dniu życzę Wam ciepłych, radosnych, pachnących, wesołych Świąt, spędzonych w najbliższym gronie, wymarzonych prezentów, najedzonych brzuchów, a po tym wszystkim szalonego sylwestra!














Ps: Pochwalę się moją nową płytą z biedronkowej promocji. Do koncertu Katy jeszcze tylko 2 miesiące <3







6 komentarzy:

  1. No coz może kiedys ten snieg spadnie xD Dzieki za życzenia i rownież życzę Ci wesolych świat ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Katy uwielbiam :) Wesołych Świąt :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, z że na życzenia Bożonarodzeniowe za późno to Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)