niedziela, 25 stycznia 2015

Czekoladowy piesełek :3

Uff.. wreszcie zakończył się semestr. Przynajmniej na jakiś czas jest trochę luzu ;) Został mi ostatni tydzień do ferii. I co? Zmienił się plan lekcji. Ale tylko na tydzień. Dlaczego? Nie opłaca się uczyć planu na tydzień... Za to w piątek będzie dość ciekawie. Rano idziemy do teatru, a resztę dnia spędzę na szkolnym koncercie charytatywnym. Nie, nie śpiewam. Będę handlować ciastem ;) Byle tylko wytrwać te 4 dni... Ma tyle planów do realizacji na ferie! W tygodniu wpadnę jeszcze z postami wyzwaniowymi :3
Piesek istnieje już od dawna jednak jakoś nie było mu po drodze do fotografa... ;)




Śnieg! (dużo osób pewnie się zbulwersuje, ale ja już czekam aż stopniej :3)






10 komentarzy:

  1. Ja wolę żeby śnieg nie topniał, nie dlatego że go lubię, ale dlatego że będzie chlapa. :X
    Bardzo fajny piesio. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Najlepiej, żeby wyszło słoneczko i była wiosna ^_^

      Usuń
  2. Ojeju jaki cudny! Nie mogłam się doczekać psiaka w Twoim wykonaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki. :3 A ja uwielbiam śnieg. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny psiak :) Ja tam lubię śnieg, aż żałuyję, że u mnie go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki piesek. Zazdroszczę śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny piesek. :)
    Ej, ja kocham śnieg!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)