niedziela, 21 grudnia 2014

Kartka z świątecznej przesyłki

Od wczoraj robiłam porządki. Wczoraj opanowałam pokój i wystroiłam go w świątecznym klimacie. Dziś zrobiłam porządki w obserwowanych blogach, pokomentowałam trochę innych i wreszcie zrobiłam zdjęcie paczki świątecznej. Dostałam śliczne kartki świąteczne, czekoladę (której już nie ma ;) i śliczną bransoletkę od AgulKi! Patrzcie:



  Ta bransoletka jest cudowna <3

A tak wygląda moja gazetka :) Patrzcie jakie cudowne kartki tworzą dziewczyny z Tworzone z sercem:

Polecam :)
Uporaliście się już z sprawami świątecznymi? Ja już załatwiłam wszystko w 100%. Idę dokończyć sesję reszty wyrobów :D



3 komentarze:

  1. Kartka jest mega urocza :)
    Ja jeszcze nie uporałam się ze sprawami świątecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że paczka się podoba! :)
    A ja jeszcze niegotowa na święta.. Czasu coraz mniej i nie wiem kiedy ja to wszystko zdążę zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam kartkę z akcji u Spalonej Artystki, dziękuję baaaaardzo! Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)