niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczny pączuś :D

Witam dziś w ten leniwy dzień :P
Cały tydzień przeleciał mi przez palce. Przez chorobę uzależniłam się od książek. Wczoraj przez nową książkę straciłam 5h życia (jak tu się oprzeć ostatniej części ,,Gone"?). Ale było warto to trzeba przyznać... Szkoda tylko, że dziś czeka mnie tyle zaległości. Muszę nadrobić wszystkie stracone lekcje. Średnio mi to wychodzi, bo i tak już dziś koleżanka się na mnie wściekła. Nie ogarnęłam projektu, która rzekomo miałam wysłać jej wczoraj... Pozostaje mi tylko przetrwać ten tydzień i nie rozkojarzać się za bardzo. Tylko jak, gdy na półce leży 800 stronowy ,,Klucz"? Są tu jacyś fani trylogii ,,Engelsfors"?
 Znalazłam na folderze ostatnią, świąteczną, gotową pracę do publikacji. Oto pączek w świątecznych barwach:



A tu taki jeden z moich ulubionych pierścionków - ta kokardka jest świetna!







5 komentarzy:

  1. Pączek świetny, ale wolę kokardkę :3 Może dlatego, że to pierścionek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To taki pączuś dla mnie bo już nadgryziony :D Pierścionek super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)