czwartek, 11 grudnia 2014

Rainbow Cake ponownie!

Został jeszcze tylko tydzień szkoły. Nie wiem jak wy, ale ja od wtorku jestem chora, więc praktycznie cały tydzień mi wyleciał. Mimo to przeczytałam tylko porcje książek i nie zrobiłam nic produktywnego. Na szczęście teraz wzięłam się do roboty i stwierdziłam, że nie będę szaleć z świątecznymi wzorami. Przecież święta trwają tak krótko... Nie wiem jak wy, ale ja się wyposażyłam już w prezenty na Wigilię klasową. Wymienialiśmy się klasowo prezentami na Mikołaja, ale ja i moja paczka dajemy sobie po małej 1 rzeczy na Wigilię. Ja koordynowałam dziewczyny i wszystko już dla nich mam. Jedyne nie kupowałam prezentu dla siebie xD. Wracam do lepienia pierwszego pieska i krajobrazu :3
Rainbow Cake. Oto jego kolejna odsłona, która poszła na kiermasz szkolny.






6 komentarzy:

  1. Ja mam prezenty dla całej rodzinki :).
    Ojej, lepisz psiaka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :3
    Ja jeszcze muszę dokupić co nie co :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny torcik. :D
    U mnie prezentów brak. Muszę się w końcu przejść, bo do wigilii się nie wyrobię. xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)