niedziela, 12 października 2014

Jak szybko już minęło.... gdzie jest cały rok blogowania?!

 Trochę się pospieszyłam, ale założę się, że później nie będę mieć czasu na ten post. Mianowicie dokładnie 14 października 2013 roku powstał ten blog! Pragnąc podsumować mój pierwszy roczek pooglądałam trochę archiwalnych postów i dziwię się z wielu względów. Po pierwsze- widzę jaki ogromny postęp zrobiłam w dziale modelinowym. Moje pierwsze prace są tak beznadziejne, że nawet nie wiem jak tu trafiły xD. Jednak dzięki nim widzę, że praktyka czyni mistrza (choć odrobinkę ;). Na dodatek stare posty były chaotyczne, krótkie i właściwie mało przemyślane. Ale tak to przecież bywa z początkami :)
Chcę zwrócić uwagę na statystyki, które moim zdaniem są bardzo dobre i jestem z nich dumna. Wiem, że dla innych to pewnie statystki z jednego miesiąca, ale mi one w pełni wystarczają :)

Obecna liczba wyświetleń to: 13111.
Pojawiło się tu 135 postów.
Grono obserwatorów wynosi 172.
Opublikowano 695 komentarzy.


A to taka ciekawostka do odwiedzających mnie krajów:

(Kenia?!)
To tak mój blog od strony statystycznej. A jak to wyglądało w postach, moich dziełach itp.?

Tak wyglądał pierwszy opublikowany tutaj post :)

Reszta postów była już typowo handmad'owa. Jednak zdjęcia pozostawiały sobie dużo do życzenia aż do początku 2014. Wtedy udało mi się ogarnąć i zdjęcia pojawiały się w lepszej grafice :)

Jak streścić moje prace? Oto kilka najważniejszych:



1. Te trzy prace były moimi pierwszymi w historii :D
2. A tu znowu był pierwszy ciastek...
3. Halloween na blogu.
4. Ciastek przeszedł mały tunning :D
5. Święta Bożego Narodzenia..
6. ...i oczywiście Wielkanoc :)
7. A to praca z, której jestem najbardziej dumna do dziś :)

A moje zdjęcie profilowe- pochodzi z tego posta :)

 Te pastele nawet nie są moje! :D

To na tyle z podsumowania. Cieszę się, że zdecydowałam się na blog handmade oraz, że udało mi się wytrwać ten rok. Dziękuję za to, że zawsze gdy coś napiszę mogę się spodziewać Waszej reakcji. I pozdrawiam wszystkich obserwatorów- tych co odeszli, tych co są i tych co przyjdą :)
 I oczywiście dziękuję Spalonej Artystce, dzięki której o wiele milej ogląda się mój blog. Jesteś mistrzem szablonów na bloga <3









16 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się takiej pochwały. ;) Dziękuję. :* I gratuluję wytrwałości i postępów. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roku i oby tak dalej!
    Sądząc po zdjęciach rzeczywiście zrobiłaś duże postępy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać postępy :) Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku i życzę kolejnych lat z blogiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje i wytrwałości na kolejne lata

    OdpowiedzUsuń
  7. Również gratuluję :* Twoje prace są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój blog niedawno skończył 2 lata :) Życzę dużo wytrwałości w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Podziwiam upór! Chyba będziemy mieć razem rocznicę, bo dziś założyłam bloga :) http://pasiastatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, Ew... Pamiętam nawet całe zamieszanie związane z Twoim blogiem ;)
    Przy okazji, nie wiedziałam, ze jesteś taka sławna w Stanach ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)