sobota, 20 września 2014

Diamonds *_*

Jak tam wasze samopoczucie? Mimo deszczu dzisiejszy dzień nie był stracony, ponieważ Lukrecja zadbała o moją dzisiejszą rozrywkę ;) Wczoraj przyszła moja paczuszka. Postanowiłam, że zamiast świec kupię sobie woski z YC :) Właśnie jeden mi się grzeje i już czuję słodkie aromaty..awww. Jakiś post z tego na pewno wyniknie ;)
Ostatnio myślę nad pewnymi zmianami na blogu. Mój blog powstał w celu szerzenia moich pasji. Irytuję mnie fakt, że handmade zaczął mnie tu ograniczać. Po prostu pojawi się tu trochę więcej lifestlowo-kosmetycznych (muahaha) postów. Ale serio nie spodziewajcie się drastycznych zmian (bo znając życie dodam tylko z 2 takie posty w miesiącu... ale to się zobaczy) xD.
Na funpag'u mówiłam o diamentowym poście. Tak, więc dziś od razu pokazuję dwie zawieszki do telefonu. Obie są związane ze sobą tylko dlatego, że są zrobione na styl kawaii :3




I pan Bekon :3







7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)