czwartek, 23 stycznia 2014

Spotkanie przy kostce modeliny

Dziś nareszcie uporządkowałam zdjęcia potrzebne na bloga. Trochę się nazbierało więc co najmniej z 6 kolejnych postów jest gotowych.
Lecz dziś wchodzę  po to, aby podać wam relację ze Spotkania przy kostce modeliny, w którym brałam udział ja i Biała Lukrecja.


Na samym początku ja i Biała Lukrecja zrobiliśmy przegląd naszego całego sprzętu.



Całkiem dużo tego się zebrało :)

Po wymienieniu się opiniami co do niektórych produktów zaczęłyśmy działać.


Oto kawałki prac, które za niedługo na pewno pojawią się na blogu :)
 
A tu sobie zrobiłam małą sesję pasteli, które przyniosła Biała Lukrecja.

 
Ogólnie rzecz biorąc świetnie się bawiłyśmy :D
Nie ma to jak urozmaicenie ferii, które spędzam na lodowisku, w galeriach lub z Białą Lukrecją :D
Mam nadzieję, że wasze ferie mijają równie ciekawie lub dopiero będą ciekawe :D



2 komentarze:

  1. Widzę, że spotkanie się udało ;)

    Zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info.
      Pędzę się zgłosić :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)