czwartek, 21 sierpnia 2014

Wyzwanie Szuflady- Sport

Dziś przychodzę z pracą która sprawiła mi nie mały kłopot. Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu sportowym Szuflady. Ich wyzwaniom przyglądałam się od dawna, ale właśnie te przyciągnęło moją uwagę.
Szybko wpadł mi do głowy pomysł ulepienia rakiety tenisowej. Miałam duży problem z wymyśleniem metody do zrobienia siatki w rakiecie. Kilka razy musiałam zaczynać wszystko od nowa, ale jednak praca powstała i oto efekt ostateczny :)






http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-sierpniowe-sport.html


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci wyszła :)))

    malliinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Powodzenia i tak dalej ;) Wyszła Ci genialniej, niż myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca taka w moim guście bo ja też zrobiłam rakiete tenisowa tylko wyplotlam z gazety tylko że dlugo przed wyzwaniem ale gratuluje bardzo ładna praca pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, naprawdę? :D
      Ja nigdy nie wiem co kto zgłasza, bo gdy bym miała wszystko oglądać to bym się załamała- wszystko jest 100 razy piękniejsze niż to co ja zgłaszam :)
      Już lecę się przyjrzeć :D

      Usuń
  4. Bardzo ładna rakieta! Widać, że się napracowałaś robiąc tą siatkę. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! Wspaniała praca, taka delikatna i czyściutka...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)