poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Bransoletki z koralikami

Ostatnio po porządkach stwierdziłam, że mam zdecydowanie za dużo koralików. Wygrane, bon, zakupy i wymiany strasznie dużo naniosły ich do mojej pracowni. Tu znalazłam dwa ciekawe pomysły na wykorzystanie ich. Uwielbiam tworzyć bransoletki, ponieważ jest to mój ulubiony rodzaj biżuterii.


Na początku wpadłam na pomysł bransoletki wykonanej w całości z małych koralików. Była dość pracochłonna, ale efekt końcowy nawet mi się podoba. Koraliki to prawdziwy turkus.


Tu chciałam użyć koralików, które kupiłam głównie ze względu na kolczyki. Było ich 5 szt., a obecnie został mi 1. Te srebrne kulki znalazła moja mama w starym łańcuszku. Dość ciekawie urozmaiciły te bransoletkę.
...
Obecnie zajmuję się przygotowaniem piórnika w ciekawe artykuły. Asortyment szkolny w pełni, a niektóre rzeczy są cudowne <3

11 komentarzy:

  1. Ta pierwsza jest śliczna. ; )
    A u mnie w mojej pracowni właśnie brak koralików. Mam za dużo tych wszystkich półfabrykatów. >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej z czarnymi koralikami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są śliczne, chociaż bardziej zachwyca mnie ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są! Też uwielbiam bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Mnie zdecydowanie bardziej podoba się ta pierwsza, z turkusów. Jestem bardzo ciekawa tego piórnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga bransoletka jest na prawdę cudna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie cudowne, choć ta turkusowa bardziej trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)