niedziela, 14 września 2014

Liebster Blog Award vol. 2

Ostatnio znowu zasypujecie mnie nominacjami..... post z Liebster Blog Award był już na początkach istnienia bloga. Wtedy mało kto mnie odwiedzał i wiele się zmieniło od tego czasu, więc uaktualniam ten post. Wyróżnienie dostałam min. od: Paulajna (Amarantowe Okulary), Julka H (Muliniane Cudeńka) czy Yuki (Paulina Yuki). Są to 3 najnowsze nominacje i odpowiadam na ich pytania.

Pytania od Paulajny:

 1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Zaczęło się od tworzenia biżuterii. Bardzo spodobało mi się lepienie z modeliny. Po krótkim czasie nabrałam ochoty na pokazanie moich prac nie tylko rodzinie czy koleżankom. Postanowiłam szerzyć swoją twórczość na blogu. 

2. Co sprawia Ci największą radość w tworzeniu bloga?

Zdecydowanie wszystkie komentarze. Cieszy mnie fakt, że nie piszę tak tylko żeby był post. Cieszy mnie każda odpowiedź, świadomość że jest dla kogo pisać :)

3. Co sprawia Ci największą trudność w tworzeniu bloga?

Regularne komentowanie innych, czyli głównie brak czasu. Lubię czytać czyjeś posty, ale większość czasu zajmuje mi szkoła. Wtedy średnio mogę wszystko czytać i komentować. Jednak w miarę możliwości pojawiam się gdzieniegdzie ;)

4. Wolisz lakiery do paznokci czy produkty koloryzujące do ust i dlaczego?

Wolę wszelkie produkty do ust. Lubię mieć czymś pomalowane usta i bardziej dbam o to niż o pomalowane paznokcie. Zawsze mam w plecaku pomadkę :)

5. Jakiej fryzury nigdy nie zrobiłabyś na swojej głowie?

Nie skróciłabym drastycznie swoich włosów. Nigdy.

6. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk wszech-czasów? Wybierz jeden i uzasadnij.

Żel antybakteryjny Clinique. Mój pierwszy był prezentem, a po pierwszym użyciu od razu się w nim zakochałam. Jest świetny w swoim działaniu.

7. Jaki był Twój pierwszy kosmetyk kolorowy, po który sięgnęłaś?

Błyszczyk do ust ;)

8. Twój jeden, ulubiony trik na poprawę urody.

Domowy peeling do ciała. Sposobów na wykonanie jest wiele, a efekt zawsze świetny *_*

9. Jakie państwa chciałabyś zwiedzić?

Anglię, Francję, Australię, Włochy i Niemcy.

10. Jeden przedmiot, bez którego nie mogłabyś żyć to?


Czekolada :3

11. Za co najbardziej doceniasz swoich Czytelników?

Za to, że ciągle przychodzą nowi, a Ci starzy wracają nawet po dłuższym czasie :) 


Pytania od Julki H:

 1.Wielkanoc czy Wigilia?


  Oczywiście Wigilia.


2.Czy lubisz byc w centrum uwagi?

   To zależy od sytuacji. Stwierdzam, że tak pół na pół.


3.Dla mnie największą motywacją są...
Inspirujące mnie zdjęcia, filmy itp. Do tego jeszcze dochodzi opinia innych na temat tego co robię :)


4.Spotkałaś kiedyś kogoś sławnego?

   
Tak, ale zazwyczaj tak na ułamek sekundy ;)

5.Tytuł twojej ulubionej książki (z uzasadnieniem)

   Igrzyska Śmierci :)
Ta książka jest po prostu genialana.


6.W przyszłości zamierzam być...

 jeszcze się nie określiłam :3

7.Co zrobiłabyś z wygranym milionem?
Wraz z rodziną kupiłabym wymarzony dom :)


8.Czy widzisz siebie jako sławną osobę?

 Trochę tak, ale nie wiem z czego miałabym być sławna :P

9.Kraj który chcesz odwiedzić to...

 Niemcy.

10.Koty czy psy?

    
Koty *_*

11.Jesteś zadowolona ze swojego bloga?

  Oczywiście, że tak :)

Pytania od Yuki:

 1. W jakich różnych miejscach mieszkałaś?

Od urodzenia mieszkam w jednym miejscu.

2. Lepiej mieszkać w domu czy w mieszkaniu- dlaczego?


Gdybym miała mieszkać sama to w mieszkaniu. Przy większej ilości osób wybieram dom :D

3. Jaką książkę mogłabyś polecić?


Oczywiście Igrzyska! <3

4. Czy masz jakieś szczególne i specyficzne zainteresowania?


Oprócz tworzenia biżuterii handmade bardzo interesuje się kosmetykami i gotowaniem.

5. W jakim kraju mogłabyś żyć, poza Polską?


W Niemczech lub Anglii.

6. Czy i ile osób możesz nazwać prawdziwymi przyjaciółmi? Od kiedy się znacie?



Ja tam nie wiem :) Dowiem się w przyszłości ;)

7. Jakie zwierzę najbardziej lubisz i dlaczego?




Uwielbiam kotki za ich puszystość i oddanie domowym przygodom :)

8. Czy masz jakiś wymarzony wygląd swojego przyszłego mieszkania, jeśli tak, to mogłabyś je opisać?




Raczej nie mam żadnego pomysłu, ale wiem że mieszkanie było by głownie białe i minimalistyczne.

9. Jakich ciuchów nie może zabraknąć w Twojej szafie?


Rurek <3 Kocham je.
  
10. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?


 Bez kosmetyków ;)
 
11. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania? 


Moja ukochana mama :)








Nikogo nie nominuję, ponieważ w dzisiejszych czasach więcej osób jest złych za kolejne nominacje ;) A z drugiej strony mnóstwo blogów, które znam i uwielbiam jest już bardzo popularne :)



3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)