sobota, 18 kwietnia 2015

Czekoladowe ciasto zminiaturyzowane :)

Nareszcie nastał jak dla mnie krótki czas wolności :) Egzaminy gimnazjalne będą dla mnie dniami wolnymi, a w poniedziałek każda lekcja będzie trwać 30 minut. Z drugiej strony przez ten czas będę musiała uczyć się do sprawdzianów, robić dodatkowe prace i szykować projekty. 
Dziś na szczęście udało mi się znaleźć czas i rano z Ju szalałyśmy na basenie. W sumie nigdy nie byłam jeszcze na basenie w kwietniu xD. Jak łatwo się domyślić nic teraz nie chce mi się robić, ale zaraz zrzucę się z krzesła i pokombinuje coś.
Z większość ciast najbardziej smakują mi te czekoladowe. Tak więc zrobiłam sobie mini ciasto w formie breloczka :)




Nareszcie znalazłam wykorzystanie dla tej zawieszki :D


 

13 komentarzy:

  1. Ja tez uwielbiam czekoladowe ciasta:3 Breloczek fajny, zawieszka cook book świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda prześlicznie. :D Pomysł na dorzucenie książki kucharskiej bardzo dobry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowe ciasta rządzą. :3 Brelok prześwietny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super brelok, zawieszka pasuje idealnie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny breloczek, masz szczęście że jeszcze masz te trzy dni wolne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem - za rok ja będę tam siedzieć i wysilać umysł :/

      Usuń
  6. Świetny brelok, zawieszka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku jakie urocze <3 Wygląda tak realistycznie. Gdzie kupiłaś ten kwadratowy talerzyk?
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogować.
    http://by-syska.blogspot.com/
    +Super blog, obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu kupiłam go w Kreatywnym Straganie :)
      Dziękuje!

      Usuń
  8. W tym roku też jeszcze mam wolne:)
    Świetny brelok i zawieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)