sobota, 23 maja 2015

Kawa :D

Jestem najbardziej beznadziejną Bloggerką na świecie xD
Ostatni post był praktycznie miesiąc temu. Muszę to szybko zmienić, bo zaczynają mi się pajęczyny tu pojawiać :D
Rok szkolny już prawie, że się skończył. Zostało kilka poprawek na lepszą ocenę i wreszcie będzie można robić co się chce. Szykują się ambitne plany. Na liście mnóstwo wzorów do stworzenia z modeliny, do  narysowania, pomysły na spędzenie upragnionego czasu z młodszym bratem i plany uzbierania na.... keyboard. Planuję nauczyć się na czymś grać, a klawisze są mi najbliższe :D Było by też dobrze na wakacje poprawić formę, bo rozleniwiłam się przez ten rok szkolny ;_;
Zaraz wracam do skończenia pracy na plastykę, a teraz prezentuje breloczek, w którym po raz pierwszy wykorzystałam kawę :D



Już w poniedziałek wyczekany wyjazd do Berlina. Muszę wstać o 4, mam nadzieję, że dam radę :D




6 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda. :D
    Miłej podróży! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Breloczek wyszedł śliczny, nie martw się - też mam czasem takie przerwy w dodawaniu postów ;) Miłego wyjazdu do Berlina!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kawy się breloczek fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny brelok. :D Miłej podrózy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał super pomysł, na brelok. Myślałam, że to bransoletka, ale wydawała mi się za krótka, na szczęście umiem czytać. Pomysł z kawą chyba wykorzystam w przyszłości. Ciastko jest takie kochane, to może teraz ciasteczkowy potwór? Chyba, że już robiłaś? Wybacz jestem nowa tutaj i jeszcze nie wszystko obejrzałam... Fajnie, że chcesz się nauczyć grać na instrumencie :) Ja tak postanowiłam rok temu i dzisiaj z dumą mogę nazwać się dobrze grającą ukuleistką. Polecam grę na instrumentach, mi ona daje niesamowicie dużo radości. Jak już będziesz umieć grać nagraj Una Mattina i wrzuć tutaj, to moja ulubiona melodia, z filmu "Nietykalni"
    A jak tam forma? Popracowałaś trochę? Nie przejmuj się jeśli nie. Apokalipsa zombie na razie nam nie zagraża więc można wolno biegać :D
    Gratuluję pomysłu, kreatywności i cierpliwości w pracy :)
    Pozdrawiam z południa Polski
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)