sobota, 7 lutego 2015

Wyzwanie KK - Kleopatra w moim wydaniu!

Dziś z rana zrobiłam zdjęcia wszystkich nowych prac. Tak, więc nie czekam i zgłaszam swoją prace na wyzwanie KK. Widząc słowo Kleopatra wiedziałam, że muszę coś wymyślić. Temat był dość obszerny, ale za każdym razem wiedziałam, że muszę ulepić podobiznę tej wyjątkowej kobiety. Żeby nie było standardowo zainspirowałam się przedstawioną Kleopatrą w teledysku Dark Horse ;) Po stracie 5 h życia stworzyłam taką oto broszkę:







http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-wyjatkowe-kobiety-kleopatra.html

Coś czuje, że będę robić więcej takich portretów. Już nawet mam kilka pomysłów. Mam nadzieje, że starczy mi czasu do końca ferii.



18 komentarzy:

  1. Ciekawa... życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko zobaczyłam miniaturkę posta już wiedziałam, że to Katy z tego teledysku. :D Bardzo podobna. :D
    Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jest cudowna, podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna! I te oczy- są takie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja Kleopatra jest wyjątkowa i urocza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, powodzenia w wyzwaniu. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest :) od razu mi się skojarzyłam z Katy z teledysku jak tylko ją zobaczyłam :) Powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że warto było, efekt jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś świetnego! Warto było poświęcić tych kilka godzin, efekt jest niesamowity :D

    Zapraszam na nowo otwartego bloga: bizuteriowe-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna! :) Mi nie wychodzą portrety z modeliny :( ;d
    Dodałam Twój blog do obserwowanych. Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz i mój :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    nnatsuuart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)