niedziela, 22 lutego 2015

Pozdrawiam KatyCats!

Przepraszam wszystkich za zastój na blogu, za brak moich komentarzy pod postami. Prawda jest taka, że mam mnóstwo nauki i muszę uczyć się na 4 dni do przodu. A wszystko przez koncert. Prawda jest taka, że zaczynam wariować. Jeszcze tylko 2 dni! A jeszcze nie dawno było to 4 miesiące.. Ależ ten czas leci. Mam nadzieję, że uda mi się zmontować jakiś mądry post z koncertu. Jednak nie oczekujcie mnie wcześniej niż w piątek :x Zostało mi jeszcze wycinanie serduszek na akcję koncertową, przygotowanie włosów (:3) i połączenie tego wszystkiego z nauką. Ale jak?
Twerking Ice-Cream! Taki mały słodziak z ,,This is how we do".



 Serduszka <3 




7 komentarzy:

  1. Ciekawy :). Ja jestem trochę nie w temacie, bo nie słucham Katy Perry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super. Katy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja znam to koncertowe oczekiwanie. xD
    Lód jest genialny. :D Miałam zrobić różne rzeczy z tego teledysku, ale jak zwykle nie miałam kiedy. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszedł ten breloczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)