piątek, 30 maja 2014

Do it again- poprawiony koala!

Jakiś czas temu znalazłam świetny konkurs Do it again!, który polega na poprawieniu swojej pracy.
Od razu wiedziałam, że muszę wziąć w nim udział. Wiele moich dzieł wymaga poprawki... jednak wybór padł na koalę :)

Nowy koala został wykonany z innego koloru modeliny. Ten starszy jest zrobiony z srebrnego Fimo, a nowy z szarego (postanowiłam trochę stonować jego odcień- ten srebrny trochę za dużo się błyszczał). Oczka, nos uszy i reszta ma poprawiony kształt, a listki eukaliptusa postanowiłam zrobić w żywszym kolorze.

Mam nadzieję, że jakiś postęp jest :P
A tu więcej zdjęć nowego koali:



Misiu trafił w ręce mojej mamy, która niedawno miała urodziny i najbardziej na świecie kocha te zwierzątko <3

Dziś tworzyłam zawieszkę z sutaszu ( tak wiem, miałam już pokazać mój pierwszy sutasz wcześniej- zdjęcia w trakcie produkcji ;), wykonałam kilka kartek WTJ (szykuję się seria na blogu!), a teraz lepię trochę motywów z HP :3


6 komentarzy:

  1. Wielki postęp! Urocza koala!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana! Mimo, że odstęp czasu pomiędzy pracami nie jest jakiś wielki, to różnica jest zdecydowana. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki postęp! A w dodatku ten koala jest taki słodki. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki <3
    Ale duża poprawa ;3

    http://art-aart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać postęp, świetna koala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna *.* Zrobiłaś ogromny postęp, wiec gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)