niedziela, 13 kwietnia 2014

Kłapouszek :*

Wreszcie nastaje u mnie powoli przerwa świąteczna :) Jeszcze 3 dni i jest oficjalne wolne. Chociaż dla mnie zaczyna się wcześniej, gdyż te 3 dni to tylko rekolekcje :D
Ostatnio planuje zrobić wiele rzeczy na, które wcześniej nie miałam czasu. Planuje wiele ulepić, wstawić tu tutorial na pączusia, nagrać nowe filmiki na kanał (tak mam kanał!- link w zakładce Kontakt) i zacząć zmagania z książką ,, Wreck this journal". Może nawet rozpisze się o niej na blogu :D
Dziś postanawiam pochwalić się moim kłapouszkiem. Ostatnio podejrzałam na Youtube świetny tutorial na niego i oto on :*





6 komentarzy:

  1. Piękny osiołek.. Miałam Kłapouszka przy kluczach ale mi się popsuł.. Nie był tak piękny jak Twój.. Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Kłapouszek! Przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)