wtorek, 22 kwietnia 2014

Koszyczek z kurczaczkiem

Ten post miał się zjawić w Wielkanoc. Jednak liczne wyjazdy i dłuższy pobyt poza domem mnie powstrzymały :/ Jednak dodaje go dziś z małym opóźnieniem.
Jak niektórzy się zorientowali to ostatnio w moje ręce wpadła genialna książka ,,Wreck this journal". Pomyślałam, że w najbliższym czasie podzielę się z Wami tym jak działam. :)
Ale na razie przedstawiam Wam mój koszyczek, który został stworzony już dawno na potrzeby straganu szkolnego. Ogólnie to zużyłam na niego całą kostkę Fimo piaskowego :D






6 komentarzy:

  1. Fajny, ale mi byłoby trochę szkoda całej kostki Fimo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny koszyczek :)
    Robiłam coś podobnego tylko, że w środku zrobiłam małe kolorowe jajeczka z modeliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)