piątek, 21 marca 2014

Zdjęciowy dzień!!!

Dziś spędziłam dzień dość luźno. Jak już wspominałam byłam w kinie na filmie ,,Kamienie na szaniec".
Dla mnie istna masakra. Jako film jest genialny, jednak strasznie chciało mi się płakać.. i to chyba przez cały czas. Aż się boję przeczytać książkę, która będzie moją lekturą...
Resztę dnia spędziłam fotograficznie z Pinokią. I właśnie po to przyszłam, aby pokazać moje zdjęcia :3
WIOSNY CZAS!!!






 I pomyśleć, że w mojej okolicy jest tyle kwiatów <3


Takie sobie kolorowe niebo...

Nie mogłam się powstrzymać żeby dać tu te zdjęcie xD


1 komentarz:

  1. Ja dopiero na ten film idę 2 kwietnia, już się boję ;P
    A poza tym, ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)