wtorek, 23 lutego 2016

Star Wars Battlefront - rysunek okładki

Jak Wam minęły lub mijają ferie zimowe? Ja ubolewam, że za 5 dni trzeba będzie ponownie pojawić się w szkole... Prze ten fakt staram się uporządkować trochę spraw szkolnych, ponieważ już zaraz marzec, za sekundę egzaminy, koniec semestru, nowa szkoła.. Każdy mi powtarza, że mam się uspokoić, ale łatwo jest im mówić skoro oni już nawet rozwodzą się na temat swoich studiów, a ja nawet nie chce myśleć o wyborze liceum. Bo jak to mówi pewien cytat, ,, Żaden wiatr nie sprzyja temu, kto nie ma wyznaczonego portu ". 
Tak więc ferie szybko mi płyną na nadrabianiu zdecydowanie zbyt ogromnych zaległości w filmach i serialach, staram się zakończyć książki, które rzekomo wymagają przeczytania i co jakiś czas dziubdziam coś na kartkach.



Bardzo podoba mi się rysowanie wg tutoriali, jednak dość często wolę iść własną drogą i rysować różne grafiki, portrety (choć obecnie z opłakanym skutkiem) czy krajobrazy. Jednak, gdy już zdecyduje się iść własną ścieżką rysowania to pracę muszę rozkładać na dłuższą przestrzeń czasu, ponieważ wiele szczegółów w pracach szybko mnie irytuje i zmusza do odpoczynku xD. Dlatego te ,,większe" prace z reguły idą mi powoli i lubię w nich tylko efekt końcowy :P
Pomysł z okładką gry pojawił się oczywiście w okolicach grudnia a zakończył gdzieś miesiąc temu. Sporo czasu zajęło mi przeproporcjowanie grafiki na format A4, musiałam uciąć kilka statków, jednak ostatecznie wykonałam kredkami akwarelowymi taki obrazek:


A to kilka zdjęć z czasów produkcji :3













 




4 komentarze:

  1. Świetne rysunki :D Ja też się bałam wyboru szkoły itd, ale jak już poszłam do technikum to wcale nie było tak źle jak myślałam ;) Nie masz się czego bać, każdy przez to przechodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda genialnie. :D
    U mnie wybór szkoły pojawił się nagle i teraz też liczę, że studia same mi się objawią. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite!:D Wygląda jak robione komputerowo (to miał być komplement XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niesamowity rysunek. :D
    Piona, ferie też mi się powoli kończą...to tak bardzo boli..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)