środa, 27 stycznia 2016

Nowe zwykłe hobby :D

Miałam być i pisać ale wyszło jak zawsze. Jestem potwornie wściekła za mój brak organizacji czasu i to nie tylko w kwestiach bloga... sama się sobie dziwie jakim cudem udało mi się skończyć semestr nauki z zacnymi ocenkami :3 Przeraża mnie fakt, że pół roku szkolnego minęło. Zaraz trzeba będzie wybierać dalszą szkołę! A ja jak nie wiedziałam nic tak dalej nic nie wiem. Wizja rozszerzania jakichkolwiek przedmiotów jest dla mnie straszna. Niby wiem gdzie planuje pójść, ale przekonania w tym brak. Jedyne co mi odpowiada to wysoki poziom nauczania w przyszłej szkole... Całej sytuacji nie ułatwia też mieszkanie w dużym mieście, ponieważ szkół  w okolicy jest dość wiele.

 Mam nadzieję, że w zbliżające się ferie uda mi się przestawić mój sposób postępowania i się poprawię. Jeszcze tylko 2 tygodnie!






Przez miniony miesiąc głównie czas uciekł mi na nauce i jednej sprawie, której  poświęcam dość dużo czasu czyli rysowaniu :) Koleżanka z klasy jakoś popchnęła mnie do działania i od 2 miesięcy coś sobie tam kreślę..
Dziś pragnę pokazać moje pracę z szkicownika A5, w którym rysuje z pomocą internetowych tutoriali, ponieważ od czegoś zawsze trzeba zacząć :D Obecnie dużo rzeczy robię sama, ale dla relaksu lubię coś rysować z taką pomocą.


















Tak, więc jeśli coś Wam się spodobało to zawsze możecie sami spróbować się tak pobawić :D









7 komentarzy:

  1. Oczy *.* Uwielbiam studium oka, czy to w rysunku czy fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rysunki. Najbardziej podoba mi się Anna z Krainy Lodu. Ja też niedawno miałam dużo nauki, ale na szczęście już zaczęły się ferie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace! Ja niestety nie potrafię rysować, ale trochę mnie zmotywowałaś żeby poćwiczyć. Już mam zajęcie na ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda! Mam słabość do rysowania oczy, te Twoje wyszły prześlicznie. *-* Ja też kocham rysować. ♥ Powodzenia w rozwijaniu nowej pasji - początkowo będzie trudno, ale potem nauczysz się rysować bez pomocy tutorialów! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te oczy są wprost cudne <3 Ja wolę kolorować niż rysować, lubię takie książki do kolorowanie różnych elementów i wychodzą świetne obrazki. Powodzenia w rozwijaniu pasji! :) Ja mam ferie od 15 lutego ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczy i królik są naprawdę świetne. :D Ja sama ostatnio bawię się akwarelami i kredkami. Malowanie bardzo odpręża. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunki oczu wyszły Ci wspaniale. Też kiedyś lubiłam rysować niestety przez nadmiar nauki straciłam do tego zapał i już do tego nie wróciłam a teraz wolne chwile wypełniam robieniem biżuterii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)