środa, 8 lipca 2015

Fioletowe kwiaty

Dziś w moim życiu wakacyjnym nastąpił przełom. Mianowicie ruszyłam się z domu! Od 2 lipca przez cały czas leżałam i czytałam książki do czego przyczyniła się niestety choroba... Ja obecnie jestem w lepszym stanie i liczę, że znowu nic mnie nie zaatakuje :X
Dziś poszłam z Ju na spacer po naszym parku, a potem zwiedziłam z nią osiedle na, którym mieszka. Niby miasto znajduje się obok, ale tak naprawdę mało wiem o sąsiednich miastach. Już dziś zaczynam tworzyć listę parków, w których nigdy nie byłam, a planujemy tam pospacerować :D Nie wiedziała, że mieszkam na tak zalesionym terenie...
Obecnie mimo ogromnych upałów jeszcze ani razu nie byłam nad wodą... Mam nadzieję, że za tydzień będzie choć jeden dzień upału by było jak pokąpać się nad jeziorkiem. 
Ostatnio doszłam do pewnych wniosków. Jestem okropnie niezdecydowanym człowiekiem i nie mam pojęcia co w sumie interesuje mnie w życiu. Zorientowałam się, że niezwykle miło było by zostać cukiernikiem :D W sumie to pierwszy zawód, który wpadł mi do głowy i wywołał uśmiech na moich ustach. Zastanawiam się tylko czy to oby opłacalne choć w przyszłości planuje jednak wyjechać za granicę. Ciekawie było by iść do pracy pełnej mąki i cukru :D Na razie czasu mam dużo, ale takie ostatnio pomysły chodzą mi po głowie...
Jakiś czas temu zajęłam się takim kwiecistym wisiorkiem. Bardzo podoba mi się taki kształt, więc nie wiem czy w przyszłości nie powtórzę takiego wzoru. Tu użyłam fioletowego koloru, ponieważ to mój ulubiony.




..........................................................
A tak prezentuje się moja półka czytelnicza. Obecnie wychudzona o ,,Rebelianta" (gorąco polecam!!!) i ,,Po Zmierzchu".


17 komentarzy:

  1. Prześliczny naszyjnik, kwiatki mają cudne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik robi wrażenie, musiałaś się sporo napracować, ale efekt robi swoje:) Nie przejmuj się, ja idę do liceum a nadal nie mam pojęcia co robić w zyciu:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny naszyjnik, podoba mi się to połączenie kolorów :)
    Póki co, mam co czytać, ale z chęcią sięgnę kiedyś po tego ,,Rebelianta", bo wygląda bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja moją miejscowość i okolicę znam na wylot. Przez trzy lata prawie codziennie jeździłam rowerem z kumpelą i poznawałyśmy teren. :D Teraz musimy szukać nowych miejsc i dróg. :)
    Śliczny naszyjnik. :D
    Też chciałam zostać cukiernikiem, ale że to zawodówka była wybrałam technik żywienia, który już nie jest tak fajny. Chociaż cukiernik to trudna praca - i fizycznie i psychicznie, chyba że się ma własną firmę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wisiorek napracowałaś się pewnie przy nim, ale było warto

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny! Ja może dzisiaj coś poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoo ile pracy w to włożyłaś! Cudowne połączenie kolorów :))
    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥
    Zapraszam do siebie! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na te kwiaty od razu myślę o łące... Dużo miałaś z nimi roboty :x

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, robi wrażenie, podejrzewam, że spędziłaś przy nim trochę czasu. Bardzo mi się podoba :)
    http://milejdicreates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś dopiero w gimnazjum więc zainteresowania będą się pojawiać i to bardzo dużo. Odkrywasz świat, dojrzewasz, odkrywasz siebie, określasz siebie i to jest piękne. Dzisiaj chcesz być cukiernikiem, jutro malarzem, za tydzień baristom (facet od robienia przepysznej kawy) za miesiąc podróżnikiem, a tak na prawdę skończysz jako szewc najlepszych butów w mieście ;) I to jest fantastyczne, nie wiedzieć co nas czeka i z nie ukrywaną radością i przejęciem zaglądasz w następny dzień, patrząc co nam przyniesie i jak nas kształtuje :) Fajnie że zaczynasz odkrywać swoje otoczenie, co się w nim kryje i co jest w nim pięknego, ja tak postanowiłam ze swoim miastem zrobić i niechcący trafiłam do mega ładnego parku do którego lubię wracać :) Warto szukać swoich ulubionych miejsc, a kto wie, może za rogiem czeka Cię inspiracja życia?
    Naszyjnik jest mega ładny, widać że nie robiłaś go by coś na bloga wrzucić, ale na prawdę miałaś pomysł i ideę, którą zamieniłaś w rzecz materialną, którą mogą wszyscy podziwiać ;)
    Pozdrawiam z południa Polski
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)