sobota, 29 listopada 2014

Wystawa wszystkich koralikowych kolczyków

Ale ze mnie bałaganiara. Mój pokój na szczęście wygląda dobrze, cały dzień porządków się opłacił :) Co do reszty to jest źle... Tona książek czeka na przeczytanie (nie wspominam o ogromie rozpoczętych serii), w szkole masakra jakiej mało, od dawna nic nie stworzyłam, a mój komputerowy folder jest strasznie zaśmiecony. Zauważyłam, że mam w nim mnóstwo zdjęć nieopublikowanych kolczyków :) Pozostaje mi skorzystać z okazji i zabrać się do publikacji!















Ostatnio znalazłam genialne przepisy i świetny blog :) Jestem za pierwszą próbą ciasta czekoladowego i wyszło świetnie! Nabrałam wiary w mój piekarnik ;) Pewnie niektórzy znają, ale i tak zapraszam na stronę Moje Wypieki :)





7 komentarzy:

  1. Znam tą stronę. :D Uwielbiam oglądać zdjęcia ciast, a potem próbować je robić. :D
    Kolczyki trochę niewprawne, ale całkiem fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki super. Świetny pomysł na robienie zdjęć na świeczkach zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki śliczne, jak upieczesz coś fajnego to opublikuj, chętnie zobaczę wyniki pracy w kuchni...

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z wynikami candy? Bo się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)