niedziela, 23 listopada 2014

Jak Święta to Święta....

Ostatnio zorientowałam się, że praktycznie mamy już grudzień. Liczyłam na to, że znajdę gdzieś trochę wypoczynku, ale gdzie tam. Odpocząć to sobie mogę dopiero na Wigilię :(
Dosięgła Was Igrzyskowa mania? Ja już zaliczyłam film wczoraj. Jest po prostu genialny i szkoda, że z góry nie puścili 4 godzin filmu xD
Ostatnio zauważyłam, że praktycznie każdy popadł w produkcję i manie dekoracji świątecznych. Ja w tym kierunku nie zrobiłam NIC, ale na szczęście mam renifery, które szykowałam już na początku listopada :)






Przepraszam za niską jakość zdjęcia, ale nie miałam czasu na robienie lepszych sesji.

Został mi jeden przygarnie go ktoś? ;)



10 komentarzy:

  1. Mają dziwne oczy. xD Ale ogólnie są całkiem słodziaszne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,ale cudne cudeńka :D Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są!! nosiłabym *o* wlaśnie dziś idę na ten film do kina (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne! :)
    Ja na Kosogłosa wybieram się dopiero w ten weekend. Z dużym opóźnieniem, ale grunt, że obejrzę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz zaglądam do Ciebie a jak zobaczyłam Reniferki to aż słów mi brakło :) Są cudne :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)