niedziela, 23 lutego 2014

Tytułowy pączuś

Wreszcie się udało! Mam baner! Został on wykonany przez Białą Lukrecję, która odkrywa w sobie talent do banerków ;)
Niedawno uporządkowałam swój nowy organizer (!) i chyba pomyślę o jakimś poście z mojej ,,pracowni" jeśli można to tak nazwać.
Obecnie lepię mini serduszko co jak się okazuję  nie jest znowu takie prost i chcę jeszcze ulepić tęczowy tort :D.
A na dziś przedstawiam  Wam mojego tytułowego pączusia.\


 
PS: Wie ktoś może czy klejem magikiem da się skleić kaboszony?


5 komentarzy:

  1. Tak magik podobno świetnie lepi kabaszony ja używam kropelki ;) Fajny pączek;) Zrobiłam kiedyś taki może opublikuje na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz przepiękne rzeczy z tej modeliny, wyglądają bardzo apetycznie i zupełnie jak prawdziwe, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. da się!:)

    pączuś świetny naprawde!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)