wtorek, 15 października 2013

Początki

My new passion- modeline!

Czas rozpocząć prowadzenie bloga na temat :)
Głównie będę starała się dodawać tu posty związane z lepieniem modeliny, więc czas zacząć!
Lepić z modeliny zaczęłam dopiero kilka dni temu, zaraziła mnie tym koleżanka z klasy. Na początku wydawało mi się, że raczej nie będę się do tego nadawać, ale zawsze można spróbować :)

-  Chyba na sam początek warto kupić modelinę :-)
    Ja kupiłam z Herlitz, ponieważ nie była droga a nie byłam pewna czy ten temat mnie zainteresuje.



-  Następnie trzeba pomyśleć CO ULEPIĆ. Na sam początek warto zacząć od czegoś łatwego.  Ja stworzyłam 2 bohaterów z gry ;)

 
 

 
 
 
- Jeśli po utwardzeniu masy kolor figurek będzie niezadowalający warto pomalować je lakierem  bezbarwnym.

Osobiście lepienie z modeliny bardzo mi się spodobało i mam zamiar je kontynuować.
Mam już wiele nowych pomysłów do pokazania, więc na pewno pojawią się one na blogu.
Mam nadzieje, że choć trochę pomogłam :)

 

1 komentarz:

  1. Fajne te figurki :) Zapraszam do mnie :) http://he-is-back-in-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)