niedziela, 27 grudnia 2015

Święta w zdjęciach!

Święta, Święta i po Świętach... Jak Wam przeminęły ostatnie dni?
Przed Świętami miałam dużo pracy aż do Wigilii.. Tu trzeba było posprzątać, udekorować, upiec zaległe ciasta, standardowo udekorować pierniczki, zapakować ciekawie prezenty.. A jak już przyszły wyczekiwane Święta to każdy dzień został poświęcony na rodzinne spotkania lub jedzenie :PPP
Dlatego na dziś przygotowałam lekki post z Świątecznymi zdjęciami, tego pięknego czas, który niestety tak szybko przeminął...


 Wszystkie zdjęcia zostały zrobione u Ju, gdy postanowiła, że musimy się odstresować po świątecznym nawale sprawdzianów i kartkówek. Dekorowałyśmy ciasteczka i popijałyśmy kakao, co okazało się fatalnym pomysłem, ponieważ wszystko było strasznie słodkie :P



Standardowo musiałam skorzystać z okazji i upiec coś świątecznego. Pierwszy raz bawiłam się kremem dekoracyjnie i muszę jeszcze nabrać do tego wprawnej ręki ;)





W dekoracjach użyłam dużo lampek, które uwielbiam, w tym roku zamiast standardowej choinki pojawiła się... szklana :D  A prześliczna kartka świąteczna została wykonana przez dziewczyny z Wycinarnia.pl




W tym roku kartki dla znajomych rysowałam sama wg tutorialu, oficjalnie stworzyłam 3 wzory jednak niestety zrobiłam zdjęcie tylko jednemu z nich. Wśród perełek prezentowych znalazłam zestaw kosmetyków o moim ulubionym zapachu, prześliczne papilotki do babeczek, mega słodkiego misia (chyba nigdy nie będę za stara na takie pluszaki!) i przecudowny szkicownik! Nie umiem się doczekać kiedy go użyje.




 
 

4 komentarze:

  1. Długo Cię tu nie było :) Świetne zdjęcia i te wszystkie wypieki! Ja na tegoroczne święta za bardzo nie piekłam, tak jakoś, nie czułam tego wszystkiego: święta, święta i po świętach, tak właśnie. Świetne prezenty, wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta przeleciały, a kilogramy nabyte podczas zajadania się wszystkim nie. xD Te bałwankowe ciacha wyglądają świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też szybko minęły święta. Fajne i pomysłowe dekoracje :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, niestety czas szybko płynie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)