niedziela, 14 czerwca 2015

Kolorowe puzzle + Berlin

Kończę dziś posty ze starożytnymi breloczkami i przejdę wkrótce już do tych, które wyprodukowałam przez ostatnie 2 miesiące. Cieszę na wakacje, które już czuć w powietrzu. Jakoś wątpię, że będę gdzieś w tym roku wyjeżdżać. Zazwyczaj nie wyjeżdżam poza województwo, a znajomych nie będzie w mieście... Mam dziwne poczucie, że w wakacje będę sama. Ale czas wolny będzie sprzyjać tworzeniu, więc może uda mi się nie przeleżeć dwóch miesięcy :D
Za tydzień szykuje się ciekawe wydarzenie - Ju szykuje urodziny. Jeszcze nigdy się tak nie naprodukowałam przy wymyślaniu prezentu. Mam nadzieję, że przebije zeszłorocznego jednorożca xD.
Uznaję rok szkolny za zamknięty, nie muszę nic poprawiać, do następnej klasy na pewno przejdę ;)




 A tu takie podsumowanie:


Pisałam ostatnio o mojej wycieczce szkolnej do Berlina. Muszę przyznać, że było fantastycznie! Zwiedzaliśmy dużą liczbę zabytków. Na pamiątki zwiozłam sobie mnóstwo czekolady, kosmetyków i nieodłączne widokówki. Nigdy nie zapomnę z jaką prędkością nasza klasa obrabiała w 40 minut niemiecki Real :D. Ludzie pewnie pomyśleli, że jakieś dzikusy przyjechały...
 Dołączam kilka zdjęć z niemieckiej ziemi. Niektóre są od Sylwii, ponieważ pierwszego dnia byłam zbyt zmęczona na przejmowanie się zdjęciami :X. 
















Mam nadzieję, że na następny raz uda mi się bardziej normalny post o_O.



 


3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. :D Z chęcią wybrałabym się do Berlina, ale jak zwykle nie mam z kim. :X
    Breloczek jest przeuroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny brelok i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczek fajny i jak zawsze z pomysłem:) Jeszcze nigdy nie byłam w Berlinie i chyba najwyższy czas już pojechać:3
    Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)