wtorek, 24 marca 2015

Co robię z kredkami, magia Tutków :D

Dziś cudem znalazłam 20 minut wolnego ;) Idealnie na post. Jednak nie publikuje dziś nic z modelinowych prac, tylko efekty mojej pracy z kredkami. Na internecie znalazłam świetny kanał, na którym można znaleźć tutoriale przydatne przy rysowaniu. Mi rysowanie osobiście nie wychodzi, ale dzięki tym filmom jest trochę lepiej :)









Ten rysunek jako jedyny jest wykonany farbami :)


Pozostaje mi czekać teraz na weekend. Teoretycznie od poniedziałku mam wolne, więc może uda mu się ruszyć z resztą projektów. Planuje pobawić się akwarelami i trochę pozmieniać w moim pokoju. W końcu nadeszła już wiosna :3






7 komentarzy:

  1. Troszkę ciężko coś zobaczyć na tych zdjęciach. Niefortunna perspektywa. ;) Ale pierwszy rysunek jest mega uroczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie rysujesz, masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)