czwartek, 5 lutego 2015

Wietrzenie folderu!

Dziś po raz pierwszy od czasu ferii zaczęłam działać twórczo. Jeden z projektów skradł mi 5 h życia O_o. Nie umiem się doczekać aż go sfotografuje! Razem z Ju obmyślamy już koncertowe plany. Do koncertu 18 dni!!! Na razie czekam na następny tydzień, ponieważ mam już mnóstwo planów, a ten tydzień taki lekko nudny jest. A to wszystko przez jednego głombika, która musiał się rozchorować. Nie mam z kim iść na lodowisko!
Oprócz tego udało mi się uporządkować listę czytelniczą. Tak z 118 zeszłam do 87 obserwowanych blogów. Niektóre uwielbiam czytać i komentować, a niektóre sobie śledzę po cichu...
A w na czym tracicie swój czas? :)
Oto mix wszystkiego co powstało i jakoś nie miało czasu na publikacje:














Patrzał ktoś na Super Bowl? Jeśli nie to polecam zerknąć chociaż na fantastyczny występ Katy podczas Halftime Show!!



8 komentarzy:

  1. Chyba wszyscy robią takie złote znicze :P.
    Dlaczego "WONKA BAD"? W sensie co to znaczy to bad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam chyba jest napisane ''bar'' ;)

      Usuń
    2. Bo taka wersja znicza jest praktycznie najlepsza ;)
      Na zdjęciu tego nie widać, ale jest napisane Wonka Bar :D

      Usuń
  2. Fajna odtwarzacz. :D Ogólnie niezłe rzeczy stworzyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy. Mam wrażenie, że odtwarzacz już się kiedyś pojawił, czyżby drugi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, szczególnie te z buźkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są wszystkie ale pieguski to cudeńka :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)