niedziela, 4 stycznia 2015

Wracam w 2015 roku!

Pochłonęła mnie przerwa świąteczna. Ostatni raz byłam tu w końcu 10 dni temu... Mimo tak długiego czasu praktycznie nic nie stworzyłam. Udało mi się tylko zakończyć książkę ,,Klucz". A teraz pozostaje mi nic innego jak ogarnąć wszystko co trzeba zrobić do szkoły. Znając życie skończy się na tym, że wszystko będę robić na szybko w weekend :x.
Patrząc na ubiegły rok udało mi się opublikować 125 postów :D A najwięcej było ich w styczniu, najgorszym miesiącem okazał się listopad i grudzień. Hmm.. ciekawe. 
W roku 2014 moje prace już zaczynały się robić całkiem dobre. Stworzyłam wiele modelinowych biżuteryjek. W tym roku jednak nie będę lepić zbyt wiele :( Mam zdecydowanie zbyt mało czasu, jednak nie kończę z handmade'm. Postanawiam, że pracę z modeliny będę lepić na jakieś konkursy czy wyzwania. Co do biżuterii to pragnę postarać się ruszyć inne techniki. Mam trochę koralików TOHO do wykorzystania, a sznurki do sutaszu się same nie zszyją :) Czeka mnie jeszcze Reading Challange.

Wyczekuję także kilku świetnych wydarzeń w 2015:
  • ferie zimowe - kto na nie nie czeka. Stęskniłam się za lodowiskiem <3
  • koncert Katy!!! To dla mnie chyba najważniejsza rzecz nowego roku :D. Ktoś także się wybiera?
  • premiery kinowe. Czekam na premiery: Wkręceni 2, Igrzyska, Papierowe Miasta i Krąg (na okładce Klucza pisało coś o ekranizacji na wiosnę, mam nadzieję, że to prawda)
  • wycieczkę szkolną B-) Jeszcze nigdy nie byłam w Niemczech :) 
A jakie są wasze postanowienia? Na co czekacie???
 
Dziś na ten niedzielny dzień zostawiam Wam nowe zwierzątko. Oto słodka świnka, która została wykorzystana jako mikołajkowy prezent. W porównaniu do innych jest to wersja mini.






8 komentarzy:

  1. Słodka świnka :)

    Zapraszam do siebie http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka, mam nadzieję że rok 2015 będzie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego w Nowym Roku :* Świnka super, na koncert Katy też chciałabym pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka świnka. Powodzenia w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnych postanowień bo i tak sie u mnie nie spełniają. ;)
    Urocza świnka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)