poniedziałek, 12 stycznia 2015

Papier w biżuterii!

Ależ ten tydzień jest pracowity. Dosłownie na każdy dzień mam kartkówkę lub sprawdzian :/ Na szczęście na koniec tygodnia są urodziny Emi co będzie prawdziwym relaksem po tygodniu :) Zostały mi dwa przedmioty do poprawy, bo mam ocenę łamaną. A potem pozostaje czekać na ferie...
Jak obiecałam staram się realizować w wyzwaniach. Kreatywny Kufer ma dwa, nowe, ciekawe wyzwania. Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu o nazwie Upcykling - Papier. Muszę przyznać, że zabawa z papierem jest naprawdę bardzo fajna! Moja praca dziś wyschła po klejeniu, a oto co powstało między zeszytami:




http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-upcykling-papier.html




13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na kolczyki. :D U mnie siostra robiła takie kwiatuszki i też się zastanawiałam przerobieniem ich na biżuterię, ale jak zwykle mam spóźniony zapłon. :X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! Na pewno wyjdzie coś fajnego :D

      Usuń
  2. Wow, ale ekstra! A gdzie psiak? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe. :D Powodzenia w wyzwaniu.:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę wyglądają bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Na pierwszych dwóch zdjęciach wyglądają tak... normalnie, ale później, kiedy można zobaczyć wzór kwiatków, zmienia się postać rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie się prezentują :) Powodzenia w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to skończyłaś z Agrafką, co się stało? :O

      Usuń
    2. Po prostu przez dłuższy czas nic się nie działo. Mam uczucie jakby był tam zbyt mały ,,ruch" ;) Może tobie się uda :D

      Usuń
    3. Aaaa, myślałam, że coś się stało XD mam nadzieję, że mi się uda :D

      Usuń
  7. Bardzo pomysłowe życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)