wtorek, 2 grudnia 2014

Do kogo trafią przydasie? (wyniki candy)

Dziś postanowiłam podliczyć losy i wytypować zwycięzce przydasiowego rozdania :) Zgłosiło się 25 osób, losów jest 47. Pozostaje nic innego jak włączyć maszynę losującą...

A po chwili generator wykazał....

Pod szczęśliwą liczbą znalazł się komentarz:

Pozostało mi tylko pogratulować :)
Czekam na adres do wysyłki pod e-mailem:
ewelinamarcel027@gmail.com
Masz czas do 07.12.14.
;)

Nie martwcie się, ponieważ za niedługo przygotuje konkurs z jakimś moim dziełem :)
Chcecie w nim zobaczyć rzeczy typowo Świąteczne?




11 komentarzy:

  1. Gratuluję! :*
    Ja w Twoim przyszłym konkursie chętnie bym znalazła kolczyki z psiakami :D
    Nigdzie nie mogę znaleźć żadnych a Twoje dzieła są cudne :D Najfajniejszy byłby Golden albo Lablador... takie marzenia :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Jaka miła niespodzianka. :)
    Niedługo wyślę e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze takie pytanko:gdzie kupujesz to ee... coś do przywieszania breloczków do telefonu, bo nie mogę nigdzie tego znaleźć (możliwe, że ma to związek z tym, że nie mam pojęcia jak się nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)