niedziela, 2 listopada 2014

Wspomnienie piątku, ankieta i trochę mojej prywatnej strony

Dziś tytuł taki sobie złożony :) A to dlatego, że mam parę spraw organizacyjnych.
Już trochę czasu minęło, ale w piątek był halloween. Ja osobiście podchodzę pozytywnie do tego święta jednak nie szaleje. Owszem, poszłam do Ju na halloweenowe spotkanie, ale to ona zajęła się dekoracjami i to ona (razem z Syl) się tapetowały. Ja tylko wycięłam dynię, bo okazało się że mam najwięcej siły (what?) i pomalowałam sobie tylko pazurki :) Tu mam taką mini foto relacje:







Ten pająk był taki milusi!!! :) :) :)
....................................................................................................................................................................
Ostatnio dużo planuje do nowych wzorów biżuterii. I wpadłam na zdecydowanie za dużo pomysłów na zwierzątka. Tak, więc zwracam się do Was z ankietą jaki mam wprowadzić nowy wzór. Ankieta znajduję się u góry w pasku bocznym.
...................................................................................................................................................................
A na koniec pragnę poinformować, że jestem także dostępna na prywatnym blogu. Możecie tam poczytać wiele ciekawych tagów, nasze zastanowienia i takie tam. Zapraszam tu!
Jak myślicie pod jakim nickiem piszę? # ostrzegam: nie jestem taka normalna jak się wydaje
...................................................................................................................................................................
Od wczoraj dodałam nowy kursor! To ostatni miesiąc do premiery Kosogłosa. Tak, więc przez miesiąc mam kursor z symbolem trzeciej części.





3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)