niedziela, 16 listopada 2014

Mix bransoletek!

Widzę, że spodobała Wam się propozycja rozdania :) Muszę myśleć o tym częściej.
To smutne, ale jak zwykle nie mam czasu. Udało mi się dziś znaleźć trochę czasu i polepiłam sobie trochę :)
Koniec tygodnia zapowiada się pracowicie, a w piątek premiera Kosogłosa! Już nie umiem się doczekać :D.
Ostatnio zrobił mi się duży spam bransoletkowy. Tak, więc dziś zostawiam Was z tym. Patrzajcie :D
(I zapraszam! Sklepik bardzo szeroko się zaktualizował! - większość tych bransoletek jest dostępna)




















13 komentarzy:

  1. Ale słodkości! Super :)
    Ja też nie mogę się doczekać premiery Igrzysk :3

    OdpowiedzUsuń
  2. urzekające :3 prześliczne! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Szczególnie ta z radiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. motywy przeplatanych sznureczków i zawieszek butelkowych zawsze mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile słodkości, fajne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bransoletki.
    Gdzie kupiłaś koraliki, które są w niektórych bransoletkach?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne bransoletki,i niektóre chciałoby się zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  9. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)