niedziela, 19 października 2014

Yankee Candle - wosk Honey Blossom #2

Kolejnym woskiem, gdzie mam już wypracowaną opinię na jego temat, stał się jasno fioletowy wosk o nazwie Honey Blossom

Krótki opis na temat wosku:

,,Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodki miód, żywiczne drewno, piżm oraz frezja."
Goodies.pl



 Moja opinia:

Wosk jest niezwykle przyjemny! Nie byłam pewna co do jego zapachu, ponieważ miód nie trafia w mój gust. Przez to ten wosk został odpalony dopiero jako ostatni. Jednak jego zapach jest przepiękny. Lekki, kwiatowy, nie wywołuje u mnie reakcji bólu głowy. Można się spodziewać, że będzie intensywny, ale to wszystko można dostosować czasem palenia. Bardzo szybko rozprzestrzenia się w pomieszczeniu, więc jest bardzo wydajny. Zdecydowanie trafia na listę wosków, do których kiedyś powrócę.


Podczas palenia ma fioletowo-przezroczysty odcień. 

Znajdziecie go TU.
A może wolicie świece, samplery itp.? Wszystko co dobre od YC jest TUTAJ.


Mieliście możliwość palenia tego wosku? Jaka jest Wasza opinia na jego temat? Jak dla mnie jest kwiatowym strzałem w dziesiątkę.





6 komentarzy:

  1. Woski, woski, woski i jeszcze raz woski :3
    Może w końcu sama w nie zainwestuję?
    Pozdrawiam,
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polecam :) Można z nimi wkroczyć w inny stan rzeczywistości ;)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tego zapachu, obecnie truskawkowy u mnie się pali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego zapachu nie mam, będę niebawem recenzować kilka innych - tu wstęp, zapraszam http://apricolla.blogspot.com/2014/10/aromakolekcja-woski-od-yankee-candle.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)