czwartek, 9 października 2014

Rzemykowe bransoletki- wspomnienie wakacji ;)

Dawno mnie nie było i czas to naprawić. Cały czas sprawdzam nowe woski. Jednak nie będę dodawać cały czas YC, żeby obserwatorzy, którzy lubią handmade itp. się nie obrazili ;) Może woski będą się pojawiać co drugi post?
Szkoła atakuje testami - czyli właściwie norma. Wolny czas zużywam w całości na czytanie (moja koleżanka ma ,,bibliotekę" w domu), a ostatnio spodobało mi się robienie ciekawych wzorków na paznokciach ;) To wcale nie jest takie trudne :D! Po dzisiejszej lekcji plastyki pragnę nauczyć się rysować ludzi (haha- już to widzę). Na Yt można znaleźć wiele ciekawych tutoriali, które bardzo ułatwiają sprawę i po drodze trochę uczą. Jak zwykle planów wiele, a realizacji brak. Mam nadzieję, że wy macie choć trochę więcej czasu wolności niż ja ;)
Zastanawiałam się co wrzucić. Dziś stawiam na rzemykowe bransoletki. Może w przyszłości dostaną jakieś zawieszki. Ciekawe kiedy sięgnę po modelinę...








Która jest lepsza? :)

Moja paczka od kuriera na, którą czekałam 1,5 tygodnia dotarła! :3 
A tak wg wiecie, że w poniedziałek jest rocznica mojego bloga?!  Chce ktoś jakieś rocznicowe Candy? :3



5 komentarzy:

  1. Ładne!

    Fajne kolory! Gdy byłam nastolatką - to były moje ulubione! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są ładne. :D
    U mnie i brak planów, i brak czasu. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta niebieska jest śliczna!
    Może i mam trochę wolnego czasu, ale i tak go marnuję nicnierobieniem. :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)