czwartek, 16 października 2014

Broszka w iście paryskim stylu :)

Ależ mi miło pachnie w pokoju ^_^ #palenie wosków w pełni. Jutro na szczęście nie mam żadnych kartkówek, więc przez cały dzień czytałam ,,Gone" 1. Czytał może ktoś? Muszę przestać marnować tyle czasu przy książkach, bo dosłownie nic nie robię. A czeka mnie wymyślanie świątecznych wzorów do biżuterii. W naszej szkole szykuje się ogromna okazja do handlowania na rzecz charytatywną. Może gdzieś w listopadzie ruszę w pełni z Mikołajami, Reniferami itd..
Ostatnio często rozmyśla nad przyszłością. Martwi mnie fakt, że nie mam pojęcia co chcę w życiu robić. Na jaki profil w liceum mam pójść? Żaden przedmiot nie ciągnie mnie do siebie jakoś wyjatkowo. Dużo myślę o profilu humanistycznym. Mogłabym być przedszkolanką albo zająć się edukacją wczesnoszkolną. Z jednej strony ostatnio myślałam o medycynie. Jednak jak pomyślę nad tym ile to trzeba rzeczy pokończyć przy medycynie i jaka to odpowiedzialność itd. to jakoś mi się odechciewa. Nie mam pojęcia czemu się tak żalę, ponieważ mam jeszcze przed sobą prawie dwa lata do namysłu. Mam nadzieję, że do tego czasu coś się zmieni.

Broszka powstałą po to, aby jakoś zużyć te wieżyczkę Eifla :D Jeszcze mam jedną w zapasie.











11 komentarzy:

  1. W iście paryskim stylu. Najbardziej pasuje te rogalik :) Pozdrawiam.
    Zaczęłam od nowa: http://tencza-malowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuda! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna brożka, jak to już trafnie określiłas w iście Paryskim stylu:)
    Ja jestem w 3 gimnazjum i dalej nie jestem w 100% pewna co chce w życiu robic, niby jakis plan jest ale zawsze są pewne wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna broszka! Na twoim miejscu dałabym tylko inny kolor kokardki, ale poza tym jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kokardka była już do tej wieżyczki przyczepiona, a stwierdziłam, że to oleje i nie będę rozwalać tej konstrukcji ;)

      Usuń
  5. Czy przypadkiem nie widziałam tego na żywo? Wtedy wygląda jeszcze genialniej ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna. :)
    Wiem co czujesz, bo choć ja już jestem po tym wyborze, to nadal nie jestem pewna czy był on dobry. Nadal nie mam jakiegoś konkretnego planu, pomysłu na przyszłość, bo ciągle rozważam wiele opcji..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)