środa, 29 października 2014

Biały króliczek z kołnierzykiem

Powinnam wziąć się za matmę, ale co tam post ważniejszy :)
Jak mija Wam czas przed świątecznym weekendem? Naprawdę jestem zła, że święta wypadają w weekend. Nici z wolnego :/ U mnie czas leci jakoś spokojnie - ale to tylko do następnego tygodnia.
Ostatnio usiłuję rzucić czytanie książek (:D), bo zabierają mi zbyt wiele czasu... W końcu jak tu się oderwać, gdy jest się w jakimś przejmującym momencie. A potem jakimś cudem już jest późno. A tyle rzeczy do zrobienia. Chyba skończę dwie książki, które wzięłam z biblioteki i poświęcę się modelinie :) Ostatnio coś mnie natchnęło na zimowe wzory.
Ten króliczek powstał gdzieś dzięki inspiracji z pewnej pracy. Był to po prostu biały królik ;) Mój ma za to tylko twarz i dodałam mu kołnierzyk :D Służy jako broszka.








4 komentarze:

  1. naprawde nie masz wolnego? ja mam piątek wolny :) + uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, jest cudny! Niedawno w moim domu pojawił się królik więc mam fioła :) ale bym takiego chciała :D.
    Mnie weekend zapowiada się niestety naukowo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w piątek do szkoły :/ Królik świetny! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)