środa, 10 września 2014

Starożytny Creeper :D

Powoli mam dość września. Jednak może zacznę od początku.
Ostatnio post był w sobotę, a w tym czasie trochę się wydarzyło. W poniedziałek byłam strasznie wyczerpana, ponieważ weszłam na wyższą trasę parku linowego :). Mimo tego, że jestem dość mała, a przeszkody były dostosowane do wyższych osób to ani razu nie zawisłam na zabezpieczeniach. Jednak po zejściu z trasy moje ręce odmówiły mi posłuszeństwa :<
Wczoraj naszła mnie wena twórcza. Niestety na lepienie wogóle nie miałam czasu (ja nad modeliną średnio spędzam pół dnia) więc usiadłam z sznurkami i zawieszkami i trochę pokombinowałam. Ostatnio dużo tworzę z koralików :D
Dziś czeka mnie tona zadań domowych i nauki, a ja jestem chora :( Dziś lekcje głównie jakoś przesiedziałam, bo niestety nie mam czasu na chorowanie. Codziennie są jakieś ważne lekcje... Zaraz spróbuję wziąć się do roboty ;)
Zauważyłam, że w folderze do publikacji mam zdjęcia na 3 posty, a prace są z..... 24 kwietnia!
Także publikuję dziś Creepera, którego można skojarzyć z gry Minecraft ;) Figurka powstała dla fana tej gry, czyli mojego brata.





Obecnie będę czytać ,,Mroczne umysły". Czytał ktoś? :)

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie grałam w tą grę. Książki też nie miałam okazji przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ni grałam. Tylko mój brat maniakuje ;)

      Usuń
  2. Mój kuzyn jest zakręcony na punkcie tej gry, więc pewnie jakbym sprezentowałabym mu taką figurkę to by oszalał. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek byłby zachwycony tą figurką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój brat uwielbia tę grę!
    Nie czytałam tej książki

    malliinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Creeper świetny. A w grę gram rzadko, gdyż czasem mnie ,,przeraża''.
    Jak się nauczyłaś tak robić modelinki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj wystarczy dobra inspiracja. Jednak do takiego creepr'a robiłam już drugie podejście ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)