sobota, 6 września 2014

Sailor Venus Bow

Jak tam u was w szkole? Ja już mam 2 kartkówki :) Wypadało by się pouczyć. Na dodatek zdążyłam się zapisać w szkole do charytatywnych, więc muszę przygotować z 3 plakaty na akcje korkową.
Ostatnio często palę świece. Chciałam wypróbować wosków z YC, ale zamknęli mi sklep w centrum handlowym :/ Wracając do świec to fajne można kupić w Ikei :) A wy macie jakiś ciekawy sklep świecowy?
Ostatnio spodobało mi się robienie kokardek. Kokarda Sailor Moon już była, więc teraz zrobiłam kokardę Sailor Venus :)





Dostępna w zakładce z zamówieniami :)

--------------------------------------------------------------------------------------------

A tu moja ostatnia paczuszka, czyli wygrana na blogu Amarantowe Okulary.



 





8 komentarzy:

  1. Cudna kokardka. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że poczta polska dostarczyła ją w dobrym stanie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczki z YC wcale nie są dobre, ostatnio tak je zkiepścili, że przestały pachnieć jak wcześniej. :X Szkoda na nie kasy.
    Fajna kokardka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kokardka :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)