niedziela, 21 września 2014

Przełamuje deszcz czerwienią!

Czy tylko mi tak strasznie nic nie chce się robić? 
Referat pisałam prawie przez cały dzień, a nie był on wyjątkowo trudny. Muszę się przygotować na dzisiejszy finał mistrzostw siatkówki :D Czy tylko ja pragnę dziś zasiąść przed telewizorem o 20:15? Trudno mi uwierzyć, że tak ważne wydarzenie rozgrywa się dosłownie kawałek drogi ode mnie! Gdyby nie ceny biletów pewnie wybrałabym się do Spodka, ale cóż :/
Przed chwilą się rozpadało. Mam nadzieje, że się rozpogodzi do jutra, bo nienawidzę deszczu, gdy idę do szkoły. 
Ostatnio olśniło mnie co do koralika- kryształu górskiego. Stworzyłam taki zestaw (?) w żywych czerwonych kolorkach :)






Pędzę wystawić go na Srebrną Agrafkę :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)