czwartek, 25 września 2014

Moje poczynania z Wreck This Journal

Obiecałam już ten post dawno temu, ale jakoś przeciągnęła mi się jego realizacja ;)
 Wreck this journal
Swoją książkę nabyłam gdzieś w okolicach początku roku. Jak sam tytuł książki mówi- trzeba ją zniszczyć! Jednak kto powiedział, że nie można zrobić tego w kreatywny sposób? Na ponad 200 stronach jest mnóstwo inspirujących zadań, które mogą nam pomóc w destrukcji dziennika. Niestety nie jestem na tyle sumienna, żeby codziennie robić jakąś kartkę z zadaniem... Tak, więc zrobiłam na razie 10 kartek dziennika, a to niektóre z nich:

Początek urządzony głównie na czerwono :D

 
 Nie mogło zabraknąć wąsów....

 Taka moja inspiracja pluszakami stojącymi na półce ;)

 Mogłam tu zrobić jakieś dzieło sztuki lub niezwykły rysunek.... ale stwierdziłam że ta strona bardzo mi się przyda do stworzenia galaktyki ;)

 Moja najnowsza kartka. Nie ma to jak własny projekt Convers'a :D


Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się dorobić jeszcze kilka kartek. Wypełnianie tego dziennika jest świetne! Szkoda tylko, że ciągle mam tak mało czasu.. Ostatnio moim jedynym zajęciem jest czytanie książek. Stwierdziłam, że czas zakończyć trylogię ,, Niezgodnej" i czytam ostatnią część, czyli ,,Wierną" :)
Czy tylko ja nie umiem doczekać się listopadowych premier? ^_^

11 komentarzy:

  1. Wszyscy mają tylko nie ja :( A przecież nie umiem zrobić koppi choć jestem kreatywna. Chcem, chcem oryginał! Może być po polsku lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie można kupić taki zeszyt? *-* (najchętniej proszę o link :D )

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można go kupić?

    malliinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna jest ta książka! Sama jeszcze jej nie mam,ale zastanawiam się juz od dłuższego czasu nad jej zakupem,wiec mam nadzieję,że w najbliższym czasie stanę sie jej posiadaczką.
    Fajnie ozdobiłas te kartki,to jest w niej świetne,ż jest od początku do końca twoja,haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow <3 To powtarzanie jednego słowa musi być męczące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się byc świetna...juz od kilku tygodni zastanawiam się nad jej zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna książka!

    bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze Ci idzie. Fajny masz adres, może kiedyś wpadnę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna bardzo ciekawa notka. ;)
    Obserwacja za obserwacje? Odpowiedz u mnie lub zwyczajnie zaobserwuj, a ja się odwdzięczę. ^^

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)