poniedziałek, 1 września 2014

Końcówka wakacynych prac

Na rozpoczęcie szkoły wystąpiłam na trzech apelach. Cieszę się, że już to się skończyło, bo miałam powoli dość powtarzać w kółko to samo. Nasza szkoła ma nowego dyrektora. Mam tylko nadzieję, że będzie na tyle fajny co poprzednia dyrektorka. Jutro przywita mnie 5 lekcji. Martwię się, że na angielskim będzie kartkówka..... u nas to nic nigdy nie wiadomo xD. A pierwszaki to mają tylko 3 godziny..... eh te piękne czasy gdy dopiero się poznawało szkołę.... Z dziewczynami stwierdziłyśmy, że będziemy się w tym roku bardziej angażować w wszystko i wg. Jednak jak nauczyciele zaczęli mówić o samorządach i występach.... to jakoś nam się odechciało.  A wy jak rozpoczniecie jutrzejszy dzień?
W blogowym folderze odnalazłam dwa ostatnie zdjęcia prac, które można uznać za wakacyjne. Kolczyki raczki wykonałam tym razem w wersji wiszącej, a sushi miało być na wyzwanie Do it Again! Jednak stwierdziłam, że mój koala miał większy postęp.






Ja idę przypomnieć sobie niemiecki. Jutro jest test sprawdzający co wynieśliśmy z pierwszej klasy i niby nie powinniśmy się do niego przygotowywać, ale ja wiem swoje :P

14 komentarzy:

  1. czasy szkoły... kiedy to było :D miłego pierwszego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajne :3 mnie przywitają 4 godziny monitoringu środowiska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba sushi. :D Raczki oczywiście urocze. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie!! Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To sushi jest super! Aż zgłodniałam. Życzę oczywiście udanego roku szkolnego. Kochana daj znać czy paczka do Ciebie dotarła.

    Btw, nominowałam Cię do Liebster Blog Award w hołdzie za dobrze wykonaną pracę. Mam nadzieję, że odpowiesz na moją nominację nawet jeśli miałaś już ją na blogu. Więcej tutaj: http://amarantoweokulary.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, sushi są naprawdę rewelacyjne! :) Zawsze podziwiam osoby które robią takie malutkie rzeczy, ja sobie nie wyobrażam robienia ich. No i raczki oczywiście też urocze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)